Usługi finansowo-księgowe

Świadczymy usługi finansowo-księgowe o szerokim zakresie i elastycznie dopasowujemy się do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Potrzebujesz pełnej obsługi księgowej, nadzoru podatkowego, obsługi kadr i płac lub przedstawicielstwa w urzędzie? Skorzystaj z usług wykwalifikowanych specjalistów naszej Kancelarii.
Świadczymy również usługi z nadzoru i doradztwa BHP. Jeżeli prowadzisz firmę produkcyjną lub usługową i zatrudniasz pracowników, w pewnym momencie z pewnością dostrzeżesz potrzebę szerszej współpracy z firmą oferującą usługi BHP. Twoją uwagę może zwrócić świadczona przez takie firmy usługa nadzoru i doradztwa BHP. Czym jest więc wspomniany nadzór i doradztwo BHP? Jest to pomoc przedsiębiorcom w utrzymaniu odpowiednich regulacji w firmie.
Kancelaria Rachunkowo – Finansowa prowadzi kompleksowe działania wspierające pracodawców w tym zakresie. Dzięki temu będąc właścicielem firmy, możesz skupić się na swoim biznesie i rozwijać go wiedząc, że jest prawidłowo zabezpieczony. Istotna jest również świadomość, że wszystkie działania Twojej firmy są prowadzone zgodnie z przepisami, które z roku na rok ulegają zmianom. Samo doradztwo jest bardzo szerokim pojęciem, może dotyczyć np. interpretacji zapisów ustawy, czy też pomocy w stworzeniu dokumentacji BHP. W odróżnieniu od doraźnego doradztwa – nadzór BHP jest usługą stałą, dotyczy kontroli działań przedsiębiorstwa, sprawdza, czy wszystkie jego zamierzenia są zgodne z przepisami BHP.

Wykonujemy także wstępne oraz okresowe szkolenia BHP dla:

• pracowników administracyjno-biurowych,
  • pracowników na stanowiskach robotniczych,
  • pracowników na stanowiskach inżynieryjno-technicznych.
  • pracodawców oraz kadry kierowniczej.

liczby na kartce

Obsługa księgowa firm i klientów indywidualnych

osoba podpisująca dokumenty

Zarządzanie finansami